Aankomst in Padova - Reisverslag uit Padua, Italië van Laura - WaarBenJij.nu Aankomst in Padova - Reisverslag uit Padua, Italië van Laura - WaarBenJij.nu

Aankomst in Padova

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 September 2015 | Italië, Padua

Vandaag was de eerste dag hier in Padova. Om 3 uur al van huis vertrokken en, na eerst verdwaald te zijn op het vliegveld van Venetië, kwam ik om 11 uur aan in Padova.

Toen ik daar was kwam iemand uit mijn 'buddygroepje' me ophalen, met wie ik samen op zoek ben gegaan naar mijn residence. Zij dacht echter beter te weten dan de kaart waar de residence was, waardoor we ongeveer een uur hebben lopen dwalen, met zware koffer en weekendtas... Gelukkig is het hier mooi weer ;)

Uiteindelijk zijn we via het hoofdkantoor van de huisvesting naar mijn residence gegaan, waar ik mijn roommate en één van de twee meisjes waarmee we de keuken delen ontmoette. Gelukkig leken ze erg aardig en kunnen ze ook een woordje Italiaans, altijd handig.

Daarna heb ik nog even de Spar naast ons gebouw verkend en zijn we in de stad op zoek gegaan naar een Italiaanse simkaart, en intussen heb ik, typisch Nederlanders, ook een fiets geregeld. Nu echte Italiaanse pasta eten en dan lekker rustig aan doen, morgen begint het harde werken!

Ciao!

  • 30 September 2015 - 10:40

    Sarah:

    Leuk! Je link staat inmiddels ook op FB ;) Mam en ik hebben vandaag geboekt!

  • 01 Oktober 2015 - 15:18

    Henk Sloot:

    Ik had ook heel graag willen boeken. Ik hoop dat je begrijpt waarom ik dit niet kan. Zodra jij er weer bent zal ik het goedmaken. Hoop op (veel) goede berichten vanuit Padua. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 2430

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 19 Februari 2016

Studeren in Padova

Landen bezocht: